Gaat het curlen op de meet nog door
Dex: 2013 its serious | Log
Collapse
X
-
Originally posted by Dexie View PostBammerdebam geslaagd voor theorie (2de keer btw).
En dayum fucking veel spierpijn in me hams, vandaag niet trainen, wel fysio. Morgen weer aan de slag.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Oke me schouder gaat iets beter, maar kan nog steeds niet volluit trainen.
Voeding, tjah, ik eet in grote lijnen wat moet, maar mis soms een appel/nootjes of iets anders klein, kortom kut.
Training, vrijwel.. ehm.. kut
Motivatie, kut
Gains, kut
Morgen foto's schieten, had al eerder gemoeten maar me iphone was ff naar de reparatie turk. Bb 2 megapixel deed het hem niet. Ben volgens mij eerder gekrompen dan gegroeid. Morgen wss weer naar de fysio, hopen dat het dan weer beter gaat. Heb mezelf wel weer voorgenomen om niet zo te lopen janken en gewoon weer te gaan bikkelen.. Dus dat gaan we dan ook weer doen! We all gonna make it...
Comment
-
Ok gisteren getraind, rug armen, hoog volume beetje zoals ons jobke maar dan een stappie lager.
Waarom? Omdat ik dinsdag rug niet kon pakken, en ik er zin in had. Maandag weer strak volgens schema, motivation = back.
Wide grip lat pulldown vs closegrip reverse lat pulldown
8x52kg vs 8x52kg
8x52kg vs 8x52kg
8x52kg vs 4x52kg + 6x45kg
Dumbell row L/R om en om
5x18kg
4x5x22kg
Cable rear delt flys
3x10x?? Voorzichtig voor schouder
Row machine (4/5 sec tut per rep, verzuring aka au)
2x15x36kg
Incline shrugs
2x10x30kg
shrugs
set van 26 kg tot 12 in stappen van 2 gestript
barbell curl
3x10x22,5 kg
hammer curl
3x10x12kg per hand
tricep dip machine
3x10x73kg rofl moek die gordel om
tricep overhead extension
3x8x20kg
en "geoefend" op bench, langzame paused setjes van 30kg
Vanmiddag benen en buik killen, BAM
Comment
-
Net zoals vorige logpost vanaf me tel, dus misschien beetje onoverzichtelijk.
Squat
5x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x50kg
Romanian Deadlift
10x40kg
10x70kg
10x70kg
8x70kg
Leg extension
10x52kg
10x52kg
Front squat
5x20kg
5x30kg
5x30kg
Seated calf raise
3x10x40 of 50kg
buikie tijd
Dumbl shoulder press
3x10x18kg per hand (gaat wel weer de goede kant op)
benen lijkt nog nergens op, squatten doe ik nooit maar dat nieuwe bench rack kan heel hoog dus ja nu wel meer proberen. Sws elke 1ste push training.
Comment
-
Dexie checkin' in.
Zoals jullie weten was me motivation zero de afgelopen tijd, nou die zit na de meet en al dat gekanker weer op 30000000000, kga van het weekend (als GIP er ook is (a)) hoop ik, een voedingsschema maken met warm voer, 4x per dag kip/rijst. En dan pas ik deze nu al toe op me vrije dagen.
Gewicht still 65kg or so.
Back pic van vorige week oid? Kut belichting i know, keuken lampie
Ik wil kortere armen
https://www.youtube.com/watch?v=--pqJ73kcYs
Boemvol nieuwe muziek op me eifoon voor tijdens het trainen, ben al bezig met het 'inrichten' van me homegym adhv bouwtekeningen van het huis en maten van de websites. Etc etc.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment